Napęd do bramy skrzydłowej Twist 200 wyróżniają między innymi następujące cechy:
Dane techniczne napędu do bramy skrzydłowej Twist 200 | |
Maksymalny ciężar pojedynczego skrzydła bramy | 200 kg |
Szerokość pojedynczego skrzydła bramy | Do 2500 mm |
Wypełnienie pola bramy | Maks. 50 % |
Opis mechanizmu napędzającego | Elektromechaniczny napęd do bram skrzydłowych ze śrubą pociągową ze stali szlachetnej o 8-krotnym gwincie stożkowym i wysokosprawną, samohamującą przekładnią ślimakową ze stali szlachetnej |
Rura popychacza | Polerowana stal szlachetna, nierdzewna, nie wymagająca konserwacji, wysoka odporność na zginanie |
Rurka zewnętrzna (osłona mechanizmu) | Epoksydowane aluminium, bardzo wysoka ochrona w ekstremalnych warunkach atmosferycznych |
Ułożyskowanie | Łożyska ślizgowe nie wymagające konserwacji o bardzo dobrych właściwościach ruchu w stanie nienasmarowanym |
Obudowa silnika | Obudowa wykonana z specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na działanie promieniowania UV i nie podlegająca procesom starzenia (stabilizowany PA6 GF30). Obudowa ta jest bardziej odporna na pękanie wywołane kruchością materiału niż podobna wykonana ze stopu aluminiowego |
Silnik | Wysokosprawny silnik prądu stałego 24 V z wielokrotnym przełożeniem redukującym, z dodatkową wzmocnioną przekładnią o wysokiej niezawodności działania |
Zabezpieczenia silnika | Mikroprocesorowa kontrola prądu i temperatury silnika |
Układ sterowania silnika | DSTA24 |
Napięcie zasilania | 230 V AC, 50-60 Hz, napięcie zasilania silnika 24 V DC |
Czas otwierania | Od 13 do 26 s, zależnie od punktu zamocowania |
Zabezpieczenia przed nieszczęśliwymi wypadkami | Automatyczne wyłączenie zasilania |
Wyłączanie krańcowe | Poprzez zastosowanie magnetycznych wyłączników krańcowych, nie jest konieczne stosowanie ograniczników ruchu bramy |
Mechanizm awaryjnego odryglowania | Zintegrowany z napędem, zabezpieczony zamkiem, prosty w obsłudze |
Sygnalizacja LED | Zasilanie, otwieranie, zamykanie, bezpieczeństwo, światło ostrzegawcze |
Łagodny start i zatrzymanie | Regulacja łagodnego startu i zatrzymania w funkcji liniowej |
Możliwości podłączenia | Fotokomórki (zapory świetlne), listwa bezpieczeństwa, lampa ostrzegawcza, odbiorniki zewnętrzne (24 V DC, maks. 1 A), TorMinal, bezpotencjałowy styk przekaźnika |
Automatyczne zamykanie | Ustawiane przez przełącznik DIL |
Funkcja furtki | Tak |
Tryb pracy | Otw./stop/zamkn./stop/ - w zależności od ustawień DIP |
Czas pracy | 15 % |
Napęd do bram skrzydłowych-Twist XL wyróżniają między innymi następujące cechy:
Dane techniczne napędu do bramy skrzydłowej Twist XL | |
Maksymalny ciężar pojedynczego skrzydła bramy | 500 kg |
Szerokość pojedynczego skrzydła bramy | od 1,2 do 5 m |
Maks. wysokość bramy | 3 m |
Wypełnienie pola bramy | Maks. 50 % |
Maksymalne obciążenie | 30 000 N |
Opis mechanizmu napędzającego | Elektromechaniczny napęd do bram skrzydłowych ze śrubą pociągową ze stali szlachetnej o 8-krotnym gwincie stożkowym i wysokosprawną, samohamującą przekładnią ślimakową ze stali szlachetnej |
Rura popychacza | Polerowana stal szlachetna, nierdzewna, nie wymagająca konserwacji, wysoka odporność na zginanie |
Rurka zewnętrzna (osłona mechanizmu) | Epoksydowane aluminium, bardzo wysoka ochrona w ekstremalnych warunkach atmosferycznych |
Ułożyskowanie | Łożyska ślizgowe nie wymagające konserwacji o bardzo dobrych właściwościach ruchu w stanie nie nasmarowanym |
Obudowa silnika | Obudowa wykonana z specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na działanie promieniowania UV i nie podlegająca procesom starzenia (stabilizowany PA6 GF30). Obudowa ta jest bardziej odporna na pękanie wywołane kruchością materiału niż podobna wykonana ze stopu aluminiowego |
Silnik | Wysokosprawny silnik prądu stałego 24 V z wielokrotnym przełożeniem redukującym, z dodatkową wzmocnioną przekładnią o wysokiej niezawodności działania |
Zabezpieczenia silnika | Mikroprocesorowa kontrola prądu i temperatury silnika |
Układ sterowania silnika | DSTA |
Napięcie zasilania | 230 V AC, 50-60 Hz, napięcie zasilania silnika 24 V DC |
Czas otwierania | Od 10 do 40 s, zależnie od wymiarów A i B |
Zabezpieczenia przed nieszczęśliwymi wypadkami | Automatyczne wyłączenie zasilania - system DPS |
Wyłączanie krańcowe | Poprzez zastosowanie magnetycznych wyłączników krańcowych, nie jest konieczne stosowanie ograniczników ruchu bramy |
Mechanizm awaryjnego odryglowania | Zintegrowany z napędem, zabezpieczony zamkiem, prosty w obsłudze |
Sygnalizacja LED | Zasilanie, otwieranie, zamykanie, bezpieczeństwo, światło ostrzegawcze, działanie wyłączników krańcowych |
Łagodny start i zatrzymanie | Regulacja łagodnego startu i zatrzymania w funkcji liniowej |
Możliwości podłączenia | Fotokomórki (zapory świetlne), listwa bezpieczeństwa, lampa ostrzegawcza, odbiorniki zewnętrzne (24 V DC, maks. 1 A), TorMinal,2-elektrozamki, przycisk STOP, domofon |
Automatyczne zamykanie | Regulowane |
Funkcja furtki | Tak |
Tryb pracy | Otw./stop/zamkn./stop/ - w zależności od ustawień DIP |
Czas pracy | 40 % |
Sprawdź nasz >>> cennik napędów do bram